Administrativ koordinator till välkänd aktör inom transportindustrin!

Administrativ koordinator till välkänd aktör inom transportindustrin!

Arbetsbeskrivning

Är du noggrann, social och gillar att ha en överblick? Tycker du om ett arbete där ingen dag är den andra lik? Då kan du vara assistenten vår kund letar efter! Läs vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido hjälper nu vår kund, en världsledande leverantör av transportlösningar. De behöver nu förstärkning i form av en engagerad administrativ koordinator till UX3-ansvarige samt administrativt stöd till projektkontorsteamen. Du kommer att utgå från kontoret beläget i Södertälje, med möjlighet att arbeta på distans några dagar i veckan.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administrativ assistent hos vår kund kommer du att arbeta på UX-avdelningen tillsammans med projektledarna och ledningssystemet samt arbeta väldigt nära en annan administrativ assistent. Du kommer att ha diverse administrativa arbetsuppgifter och stötta avdelningen med din kompetens. Stor del av arbetet sker via telefon och mail, men det kommer även tillfällen där anställda kommer fram till dig och ställer frågor.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är flexibel, tålmodig och strukturerad. Du kan hantera många arbetsuppgifter parallellt utan att för den delen blir stressad eller tappa fokus. För att trivas i rollen tror vi även att du är serviceinriktad och tycker om att vara personen alla kommer till för hjälp!
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Erfarenhet som assistent eller liknande administrativ roll
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag på 6 månader, med mycket stor chans till förlängning. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34027 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2023
  • Ansök senast: 19 juli 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024