Administrativ koordinator till växande bolag i Märsta

Administrativ koordinator till växande bolag i Märsta

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en noggrann och administrativ person med känsla för struktur? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och skulle beskriva dig själv som ansvarstagande med ett öga för detaljer? Då är det här rollen för dig! Till vår kund i Märsta söker vi just nu en administrativ koordinator.

Om oss
KFX HP-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en allt mer digital värd. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som administrativ koordinator hos vår kund kommer du, tillsammans med ett tajt samarbetande team, ansvara för administrationen av de uppdrag som kommer in till företaget. Det kan innefatta allt från att ta emot bokningar, kontakta leverantörer och vara behjälplig vid trafikplanering.

I en roll som koordinator har du flera kontaktytor. Förutom kundkontakten samarbetar du även med andra funktioner så som innesälj, trafikplanering och ekonomi. Detta är en funktion med stundtals högt tryck, så det är viktigt att du kan planera ditt arbete och prioritera men samtidigt bibehålla en hög arbetskvalitet.


Kvalifikationer
Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, där du får nyttja din förmåga att skapa struktur och ordning. Vi ser att du har tidigare systemvana och har erfarenhet av Microsoft Office. Vidare ser vi att du har haft liknande roller där du arbetat med service, administration eller kundsupport.

Du behöver kunna arbeta obehindrat på både svenska och engelska.

Utöver detta är du en servicemedveten person som gärna lyfter luren och tar kontakt med dina medarbetare eller andra parter när nödvändigt. Du är även prestigelös och positiv.


Övrigt
Denna tjänst är på heltid och tillsvidare. KFX HR-partner sköter rekryteringen och du kommer att bli anställd av vår kund.
Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på telefonnummer 08-663 99 00 alternativt lisa.hagglund@kfx.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 2 november 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024