Administrativ koordinator till växande bolag i Märsta

Administrativ koordinator till växande bolag i Märsta

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du en noggrann och administrativ person med känsla för struktur? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och skulle beskriva dig själv som ansvarstagande med ett öga för detaljer? Då är det här rollen för dig! Till vår kund i Märsta söker vi just nu en administrativ koordinator.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som administrativ koordinator hos vår kund kommer du, tillsammans med ett tajt samarbetande team, ansvara för administrationen av de uppdrag som kommer in till företaget. Det kan innefatta allt från att ta emot bokningar, kontakta leverantörer och vara behjälplig vid trafikplanering.

I en roll som koordinator har du flera kontaktytor. Förutom kundkontakten samarbetar du även med andra funktioner så som innesälj, trafikplanering och ekonomi. Detta är en funktion med stundtals högt tryck, så det är viktigt att du kan planera ditt arbete och prioritera men samtidigt bibehålla en hög arbetskvalitet.

Kvalifikationer

Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, där du får nyttja din förmåga att skapa struktur och ordning. Vi ser att du har tidigare systemvana och har erfarenhet av Microsoft Office. Vidare ser vi att du har haft liknande roller där du arbetat med service, administration eller kundsupport.

Du behöver kunna arbeta obehindrat på både svenska och engelska.

Utöver detta är du en servicemedveten person som gärna lyfter luren och tar kontakt med dina medarbetare eller andra parter när nödvändigt. Du är även prestigelös och positiv.

Övrigt

Denna tjänst är på heltid och tillsvidare. KFX HR-partner sköter rekryteringen och du kommer att bli anställd av vår kund. Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på telefonnummer 08-663 99 00 alternativt lisa.hagglund@kfx.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2022
  • Ansök senast: 17 december 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024