OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Guy Carpenter.
Om företaget:
Guy Carpenter är en ledande lösningsleverantör till försäkringsbranschen som arbetar med att utforma och leverera strategier och lösningar inom återförsäkring samt upphandla återförsäkringsprogram. Guy Carpenters kunder är försäkringsbolag på den nordiska och baltiska marknaden. De erbjuder en kombination av mäklarexpertis, rådgivning och analys för att hjälpa deras kunder nå goda resultat. Guy Carpenter har varit verksamma i mer än 95 år och är idag ett globalt företag med över 2500 anställda.
På kontoret i Stockholm blir du en del av ett team på 30 medarbetare där kulturen och stämningen präglas av gemenskap och engagemang.
Arbetsuppgifter:
I rollen som administrativ koordinator / VD-assistent arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat bokningar samt konferens och eventplanering. Du stöttar framför allt Vd:n samt övriga kollegor och ansvarar för mötesbokningar, mejlhantering, reseräkningar och koordinering av resor och möten samt andra administrativa uppgifter. Vidare planerar du eventbokningar och har ett nära samarbete med kollegor inför eventen. Du ansvarar för att ta emot besökare på kontoret och arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö. Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du förväntas att löpande utvärdera ditt arbete och komma med förslag för att bidra till mer innovativa och effektiva arbetssätt. Övergripande arbetsuppgifter:
• Arbeta med varierande uppgifter av framför allt administrativ karaktär
• Stötta Vd:n och andra kollegor vad gäller mötesbokningar, mejlhantering, reseräkningar och koordinering av resor samt möten
• Ta emot besökare på kontoret och arbeta proaktivt för en inbjudande kontorsmiljö
• Vara en spindel i nätet som arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade i stunden
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i en administrativ, serviceinriktad och koordinerande roll
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift
Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt. Du är nytänkande och kommer gärna med idéer och förslag på nya tillvägagångssätt som leder till goda resultat. Då du kommer supporta dina kollegor och arbeta brett mellan olika avdelningar är du som person social och utåtriktad. Vidare är du flexibel och trivs att arbeta med varierande uppgifter i en koordinerade roll.
Övrig information:
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund