Administrativ kundrådgivare till Värmevärden

Arbetsbeskrivning

Är du serviceminded och brinner för att ge bra service? Har du erfarenhet av eller är intresserad i energifrågor? Gillar du att arbeta administrativt samt att ta eget ansvar? Om det här stämmer in på dig så sök nu ett heltidsjobb på Värmevärden, ett företag med bra värderingar och god stämning. Du kommer att kunna utvecklas i din roll och varje medarbetare på Värmevärden har möjlighet att vara med och styra sin arbetsdag.

Academic Work söker för värmevärdens räkning en administrativ kundrådgivare med ekonomisk och/eller teknisk bakgrund.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Värmevärden.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:

* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Som administrativ kundrådgivare kommer du ha olika arbetsuppgifter dels inom kundservice, dels inom administration och marknad. Du kommer arbeta tillsammans med tre andra personer på kundservice och din närmsta chef kommer vara kund- och marknadschefen. Du är även ansvarig för att hantera mätvärden som mätare skickar till ett system och som en konsult sammanställt.

Du kommer till exempel att:

* Ha första kontakten med inringande kunder

* Vara ansvarig för mätvärdeshanteringen

* Arbeta med fakturering och administrativa uppgifter

Har tidigare erfarenhet av energifrågor. Har du även en ekonomisk eller teknisk utbildning eller arbetslivserfarenhet är detta ett plus.
Någon typ av erfarenhet från kundservice eller kundkontakt är också meriterande.

Som person är du serviceminded och arbetar alltid för att göra kunden nöjd. Du gillar att ta ansvar och tar gärna egna initiativ. Eftersom du kommer arbeta med fakturering och det periodvis är mycket att göra är det viktigt att du är strukturerad och kan utveckla ett effektivt sätt att arbeta. Du kommer ha administrativa arbetsuppgifter som kräver att du är noggrann och har ett kvalitetstänk vad gäller det du tar dig an.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på lin03@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

Läs mer om tjänsten och sök den på: http://www.academicwork.se/jobad/administrativ-kundradgivare-till-varmevarden/14944844

START: Slutet av april

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning

UPPSKATTAD ARBETSTID: Dagtid, 8-16:45

PLATS: Örebro

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på [www.academicwork.se.](http://www.academicwork.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


26 november 2024