Administrativ kundservice/kundkoordinator till växande familjärt företag...

Administrativ kundservice/kundkoordinator till växande familjärt företag...

Arbetsbeskrivning

Nu finns en möjlighet för dig med erfarenhet av en bred kundtjänstroll att ta nästa steg i din karriär och växa vidare inom ett familjärt och expanderade företag. Hit välkomnas du till ett mindre företag som erbjuder erfaret ledarskap samt breda arbetsuppgifter inom kundservice och administration. En kontorstjänst att trivas i och utvecklas på lång sikt! Det här är en rekrytering där du blir direkt anställd av Corepark.

Om Corepark
Corepark är ett svenskt ägardrivet parkeringsbolag som driver och utvecklar parkeringsanläggningar med hög service. Vi har i bolaget en unik kompetens och lång erfarenhet från parkeringsverksamhet. Vi har ett stort personligt engagemang i både försäljning, drift och administration. Hjärtat i verksamheten är vår kundtjänst. All personal har mycket god kunskap om samtliga våra anläggningar och kunder. Vi garanterar alltid snabb, kompetent och personlig service till våra kunder. Läs mer om oss här! (https://www.corepark.se/)

Vi växer och letar efter en skicklig problemlösare för att gå med i vårt team som kundtjänstrepresentant. Vi söker en entusiastisk person som kan lyssna på kundservicefrågor och sedan erbjuda en kompetent lösning på varje ärende. I rollen blir du ansiktet utåt för vår kundservicepolicy och en avgörande faktor för att erbjuda effektiv och kvalitativ support.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktura-, produkt- och servicefrågor samt allmänna kundärenden.
- Upprätthålla och underhålla kundkontrakt, anläggningsinformation samt priser i vår kunddatabas och samt vårt affärssystem.
- Ansvara för administrativa rutiner såsom parkeringstillstånd och inpassering och se till att dessa är uppdaterade vid var tid.
- Beställning av inpasseringstillbehör samt administration av anläggningsinformation.
- Arbeta med kundreskontrarelaterade ärenden.



Kvalifikationer:

- Tre års erfarenhet av att arbeta med kvalificerat kundtjänstarbete i en bred roll
- Vana att arbeta i affärssystem samt ekonomirelaterade arbetsuppgifter, t ex fakturafrågor
- God muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga
- Vana att hantera administrativa rutiner och hålla många bollar i luften
- Flexibel, ansvarsfull, prestigelös och god samarbetsförmåga



Praktisk information Start: Omgående efter överenskommelse Arbetstider: 8:30-16:30 Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 mån prövotid Placering: Stadshagen, Kungsholmen OBS! Corepark önskar både Cv och personligt brev i din ansökan.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Corepark med The Wofi. Frågor gällande tjänsten välkomnas till ansvarig rekryterare Julia på 070 759 76 66 eller julia@thewofi.se . Vi kommer att selektera ansökningar löpande och ber dig därför visa ditt intresse för tjänsten redan idag! Vi ber att alla ansökningar sker via länken i denna annons och ej via mejl.

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2020
  • Ansök senast: 10 juli 2020

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


23 december 2024