OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns en möjlighet för dig med erfarenhet av tidigare kundtjänstroll att ta nästa steg i din karriär och växa vidare inom ett familjärt och expanderade företag. Hit välkomnas du till ett mindre företag som erbjuder erfaret ledarskap samt breda arbetsuppgifter inom kundservice och administration. Det här är en rekrytering där du blir direkt anställd av Corepark. Anställningen är ett vikariat för att täcka upp för en mammaledig kollega.
Om Corepark
Corepark är ett svenskt ägardrivet parkeringsbolag som driver och utvecklar parkeringsanläggningar med hög service. Vi har i bolaget en unik kompetens och lång erfarenhet från parkeringsverksamhet. Vi har ett stort personligt engagemang i både försäljning, drift och administration. Hjärtat i verksamheten är vår kundtjänst. All personal har mycket god kunskap om våra samtliga anläggningar och kunder. Vi garanterar alltid snabb, kompetent och personlig service till våra kunder. Läs mer om oss här! (https://www.corepark.se/)
Vi växer och letar efter en skicklig problemlösare för att gå med i vårt team som kundtjänstrepresentant. Vi söker en entusiastisk person som kan lyssna på kundservicefrågor och därefter erbjuda en kompetent lösning i varje ärende. I rollen blir du ansiktet utåt för vår kundservicepolicy och en avgörande faktor för att erbjuda effektiv och kvalitativ support.
Arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktura-, produkt- och servicefrågor samt allmänna kundärenden.
- Upprätta och underhålla kundkontrakt, anläggningsinformation samt priser i vår kunddatabas, samt vårt affärssystem.
- Ansvara för administrativa rutiner såsom parkeringstillstånd och inpassering, samt se till att dessa är uppdaterade vid var tid.
- Beställning av inpasseringstillbehör samt administration av anläggningsinformation.
- Vara behjälplig med månads- och kvartalsaviseringar
- Arbeta till viss del med löpande redovisning och kontoavstämningar.
Eftersom vi är ett litet bolag kommer vi alla till och från arbeta med arbetsuppgifter utanför vårt eget ansvarsområde.
Kvalifikationer:
- Du har tidigare arbetat med telefon och mejl som främsta verktyg, troligtvis från en roll inom kundtjänst eller liknande
- Vana att arbeta i affärssystem, ett plus är om du jobbat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter, t ex fakturafrågor
- God muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga
- Vana att hantera administrativa rutiner och hålla många bollar i luften
- Flexibel, ansvarsfull, prestigelös och god samarbetsförmåga
Praktisk information
Start: 2 november
Arbetstider: 8-16, kan komma att senareläggas
Omfattning: Vikariat fram till att mammaledighet är över, åtminstone sex månader. Ambitionen är att anställningen ska fortsätta efter vikariatet!
Placering: Stadshagen, Kungsholmen
OBS! Corepark önskar både CV och personligt brev i din ansökan.
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Corepark med The Wofi. Frågor gällande tjänsten välkomnas till ansvarig rekryterare Tom på 076 213 5006 eller tom@thewofi.se. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och ber dig därför visa ditt intresse för tjänsten redan idag! Vi ber att alla ansökningar sker via länken i denna annons och ej via mejl.
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge