OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns möjlighet för dig med erfarenhet av en bred kundtjänstroll att ta nästa steg i karriären och växa vidare inom ett familjärt, expanderade företag. Hit välkomnas du till ett mindre företag som erbjuder erfaret ledarskap och breda arbetsuppgifter inom kundservice och administration. En kontorstjänst att trivas i och utvecklas inom på lång sikt! Det här är en rekrytering där du blir direkt anställd av Corepark.
Om Corepark
Corepark är ett svenskt ägardrivet parkeringsbolag som driver och utvecklar parkeringsanläggningar med hög service. Vi har i bolaget en unik kompetens och lång erfarenhet från parkeringsverksamhet. Vi har ett stort personligt engagemang i både försäljning, drift och administration. Hjärtat i verksamheten är vår kundtjänst. All personal har mycket god kunskap om samtliga våra anläggningar och kunder. Vi garanterar alltid snabb, kompetent och personlig service till våra kunder. Läs mer om oss (https://www.corepark.se/)
Nu växer vi och söker förstärkning! Vi hoppas du vill bli en del av ett engagerat, härligt gäng som har högt i tak, bra stämning och levererar förstklassig service.
Arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktura-, produkt- och servicefrågor samt allmänna kundärenden.
- Upprätthålla och underhålla kundkontrakt, anläggningsinformation samt priser i vår kunddatabas och samt vårt affärssystem.
- Ansvara för administrativa rutiner såsom parkeringstillstånd och inpassering och se till att dessa är uppdaterade vid var tid.
- Beställning av inpasseringstillbehör samt administration av anläggningsinformation.
- Arbeta med kundreskontrarelaterade ärenden.
Kvalifikationer:
- Minst två års erfarenhet av att arbeta med kvalificerat kundtjänstarbete i en bred roll.
- Arbetslivserfarenhet som serviceledare, transportledare, larmoperatör eller liknande är också meriterande
- Vana att arbeta i affärssystem samt ekonomirelaterade arbetsuppgifter, t ex fakturafrågor
- God muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska
- Vana att hantera administrativa rutiner och hålla många bollar i luften
- Flexibel, ansvarsfull, prestigelös och god samarbetsförmåga
Till sist vill vi understryka att långsiktighet är viktig för den här tjänsten eftersom rollen är mycket bred med varierande arbetsuppgifter och medför lång inlärningsperiod. Du kommer över tid sättas in i samtliga anläggningars rutiner, olika kunder, komplexa ärenden samt fakturering. Med andra ord du kommer att få alla verktyg och hjälp för att snabbt kunna komma in i rollen. Det enda du behöver ha är rätt inställning och en vilja att lära dig. Vi hoppas att du är redo för den här utmaningen och ser fram emot att arbeta med oss - långsiktigt!
Praktisk information
Start: Januari 2022 eller enligt överenskommelse
Arbetstider: 8:00 - 17:00. 37,5 h/vecka.
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 mån prövotid
Placering: Stadshagen, Kungsholmen
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Corepark med The Wofi. Frågor gällande tjänsten välkomnas till ansvarig rekryterare Tom på 076 213 5006 eller tom@thewofi.se. Vi selekterar ansökningar löpande och ber dig därför visa ditt intresse för tjänsten redan idag! Vi ber att alla ansökningar sker via länken i denna annons och ej via mejl.
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge