Administrativ kundservicemedarbetare

Administrativ kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om oss

Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter

Till en av våra kunder i Gävle söker vi nu dig som genomsyras av servicekänsla, är en riktig problemlösare och har förmågan att strukturera upp även den rörigaste av situationer. Som administrativ kundservicemedarbetare ägnar du dina dagar åt att hjälpa företagets kunder via inkommande samtal och mejl, genom att svara på frågor och ge kundsupport. Du hanterar även förfrågningar och felanmälningar samt stöttar dina kollegor med administrativa uppgifter såsom fakturering och rapportering. För att utveckla såväl ditt som dina kollegors arbete är du även aktivt delaktig i att driva avdelningens arbetssätt framåt.

Din profil

För att passa i den här rollen tror vi att det är viktigt att du är en kreativ problemlösare som fungerar lika bra i självständigt arbete som i team. Du är kommunikativt duktig både i tal och skrift samt brinner för att ge dina kunder den bästa servicen. Att du har förmågan att organisera och prioritera dina arbetsdagar är viktigt och du tar ansvar för ditt arbete.

Vi ser att du som söker tjänsten har 3-årig gymnasial utbildning och minst 1 års erfarenhet av kundservice och/eller administration. Du känner dig bekväm med att hantera kundfrågor via telefon och kan uttrycka dig på såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering eller kunskaper inom IT. Då du kommer arbeta med flera olika datasystem samtidigt tror vi att det är viktigt att du har god datorvana.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget startar omgående och sträcker sig till årsskiftet med chans till förlängning.

Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Har du precis läst en beskrivning av dig själv? Vad kul! Då tar vi gärna emot din ansökan på www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt, dock senast 2020-10-18. Intervjuer sker löpande så tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Om du har några funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Josefin Lyrberg på 073-351 27 18 eller Simon Lindberg på 073-351 27 99.

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024