Administrativ kundservicemedarbetare rekryteras till Fastum gruppen

Arbetsbeskrivning

Med över 85 års erfarenhet av fastighetsförvaltning och stort engagemang inom Brf och fastigheter sätter vi kundens behov i centrum. Inom gruppen arbetar vi i ett nära team för föreningen - och med fokus att skydda och skapa värde. I Fastumgruppen ingår bolagen: AdEx, BoVera, Chinbo, Fastum och Kronan Försäkringskonsult.

Om tjänsten

Som handläggare för ServiceCenter så blir du vårt ansikte utåt och till den som kunden först vänder sig till. Det är vårt mål att uppfylla kundernas förväntan och i möjligaste mån leverera svar och besked direkt.

ServiceCenter har ansvaret för att allt på kontoret fungerar och har kontroll på samtliga leverantörer och samarbetspartners. T.ex. ser man till att det finns kopieringspapper och annat förbrukningsmaterial.

Exempel på arbetsuppgifter:

· Handläggare på ServiceCenter, ta emot samtal och svara på mail

· Handläggare för Förvaltningsabonnemang och Smart Park

· Skapa fakturaunderlag och fakturor

· Uppläggning av nya kunder i Summera

· Support och hantering av program som är gemensamt för företagen kring kontoret

· (Se till att alla våra fordon avseende lagar, regler, skador, reparationer och att fordonen ger ett rent och välvårdat intryck)

· Skapa trivsel och förbereda kundevent, personalmöten och aktiviteter på kontoret.

Till ditt stöd har du dina kollegor i ServiceCenter.


Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom kundsupport och som gillar att ge snabb och bra service. Meriterade är erfarenhet från kundtjänst inom fastighetsbranschen eller inom ekonomi. Du har någon form av eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet inom service och administration.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en person som inte är rädd att hugga tag i arbete och utmaningar, du är öppen, lyhörd, tar egna initiativ och sätter kundnyttan främst.

Då arbetet innefattar kontakt med medarbetare och kunder så är det viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.

Du kommer att få sitta i ljusa och fräscha lokaler på Fastums huvudkontor i Solna tillsammans med trevliga kollegor.

Det är starkt meriterande om du har körkort.


Vi erbjuder dig

Du erbjuds en bred serviceinriktad administrativ tjänst på heltid med placering på huvudkontoret i Solna.
På arbetsplatsen finns möjlighet till massage och vi har även friskvårdsbidrag. Vi är kollektivavtalsanslutna till Almega Fastighetsarbetsgivarna.

I denna rekrytering samarbetar vi med Ponto Rekrytering och Bemanning. Ansökan skickas till www.ponto.nu. Kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Jens Linde 072-5058222 alt jens.linde@ponto.nu om du har frågor. Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Ponto är ett ledande företag inom bemanning och rekrytering. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi företag och privatpersoner att hitta lösningar för att utvecklas.
Vi är bäst för dig!

#Nr1avtryckenergibryrossom

Vi ser framemot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ponto AB Luleå
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Tills vidare
  • Publicerat: 29 januari 2019

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024