Administrativ kundservicemedarbetare sökes till kund i Södertälje!

Administrativ kundservicemedarbetare sökes till kund i Södertälje!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett spännande konsultuppdrag inom energibranschen? Nu har du möjligheten att bidra till ett omfattande mätarbytesprojekt i Södertälje och Nykvarn. Sök redan idag då vi jobbar med löpande rekrytering!

OM TJÄNSTEN

Som konsult inom Kundservice och Verksamhetsstöd kommer du att vara en viktig del av ett pågående mätarbytesprojekt. Ditt uppdrag kommer att omfatta hantering av kundärenden genom telefonsamtal och administrativa åtgärder. Du kommer också att ge stöd åt övriga kollegor på enheten för att säkerställa en smidig arbetsgång. Arbetet kommer att kräva noggrannhet, strukturerat arbete och förmåga att hantera kundkontakter på ett professionellt sätt.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera kundärenden genom telefonkontakt och genomföra administrativa åtgärder.
* Ge administrativt stöd till enheten Kundservice och Verksamhetsstöd.
* Bidra till att upprätthålla en smidig arbetsgång inom enheten.


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativt arbete och kundkontakt
- Du har goda kunskaper i Office-paketet
- Du har erfarenhet av att använda olika applikationer och system
- Är flytande i det svenska språket i tal och skrift

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Strukturerad
Serviceinriktad
Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2023
  • Ansök senast: 1 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Claims Agent

Claims Agent

6 oktober 2024

Resekoordinator

Resekoordinator

5 oktober 2024

Kundtjänst och produktinläggare

4 oktober 2024