OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en kundservicemedarbetare till vår kund i Linköping. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att ringa befintliga kunder, ta emot inkommande ordrar, informera kunder om förändringar i deras order samt hantera administration av ordrar. Du kommer också ansvara för avvikelsehantering samt ha kontakt med fraktbolag för att kolla upp var ordrar befinner sig. Som administratör på vår kundserviceavdelning kommer du att vara spindeln i nätet och ha en viktig roll i att se till att våra kunder får den bästa möjliga servicen. Du är givetvis inte ensam i din utmaning, utan kommer få möjligheten att arbeta med ett härligt gäng kollegor som brinner för service, precis som du. Tillsammans kommer ni att arbeta för att upprätthålla hög kvalitet på kundservicen och säkerställa att kunderna blir nöjda och återkommande.
I din roll som Kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Daglig kontakt med befintliga kunder
- Hantera inkommande ordrar
- Informera kunder om förändringar i ordrar
- Avvikelsehantering
- Allmän administration
Tjänsten är ett konsultuppdrag under sex månader på heltid med start omgående. För rätt person finns goda möjligheter för en fast anställning hos vår kund efter konsultuppdraget. Urval och tillsättning sker löpande.
Om dig
Vi söker dig med en bakgrund inom kundservice och administration. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete såsom innesäljare eller BackOffice-medarbetare. Vi ser gärna att du har en god datavana och är van vid att hantera olika affärssystem. Du behöver också vara en utmärkt kommunikatör på svenska och ha grundläggande kunskaper i engelska för att lyckas i rollen.
Som person är du social, utåtriktad och har en god känsla för service. Du har helt enkelt ett starkt fokus på att ge dina kunder den bästa möjliga service och är nöjd när dina kunder är nöjd. Vidare har du förmågan att på ett professionellt sätt hantera tuffa samtal och är van vid att ha kontakt med kunder. Det säger nästan sig själv att du också är en strukturerad person som vet vikten av att vara noggrann och ordningsam.
Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet av administrativa uppgifter sedan tidigare (exempelvis Kundtjänst eller BackOffice)
- Goda datavana och gärna någon systemvana
- Flytande svenska och god kommunikatör
- Grundläggande kunskaper i engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om vår kund
Verksamheten är en av Sveriges största leverantörer av ägg och är stolta över att kunna erbjuda högkvalitativa och hållbart producerade ägg. Genom ett nära samarbete med cirka sjuttio certifierade bönder runt om i landet skapar man de bästa förutsättningarna för hög kvalitet på äggen samt en hållbar produktion. Fokus är och har alltid varit att äggen möter höga kvalitetskrav och är färska när de når verksamhetens kunder. Detta innebär att verksamheten, varje dag kontinuerligt levererar färska ägg till butiker och restauranger, över hela Sverige.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Marcus Björk via Adecco, 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, kundtjänst, Backoffice, system, administration, datavana, svenska, engelska, service, Adecco.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147