OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som drivs av att ge utmärkt kundservice. Är du lösningsorienterad och brinner för att ge en god service, då kan detta vara tjänsten för dig. Tveka inte på att söka redan idag!
Vi söker för kommande konsultuppdrag dig som älskar att arbeta proaktivt och alltid vill hitta den bästa lösningen. Du kommer att få arbeta med ett härligt team som varje dag tillsammans jobbar för att leverera den bästa kundservicen.
Om rollen
I rollen som administratör kommer du att stötta verksamheten i det administrativa. Du kommer att arbeta i en serviceinriktad roll som innefattar kundbemötande och administration. Du ansvarar för att alltid ge kunden ett bra bemötande, agera rådgivande och skapa värde utifrån deras önskemål. En roll där du får möjlighet att arbeta med både externa och interna kontakter med fokus att säkerställa en god kundupplevelse. Oavsett vad som kan dyka upp så har du en lösningsorienterad inställning och en vilja att hjälpa till!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Daglig kundkontakt och uppföljning via telefon och mejl
Allmän administration och ärendehandläggning
Arbetsplanering
Fakturering
Din profil
Då rollen är kundorienterad ser vi gärna att du har en hög servicekänsla och insikt i vad det innebär att arbeta med kunden i centrum. Du är flexibel och besitter bra struktureringsförmåga vilket möjliggör en god överblick av ditt arbete och att du snabbt kan prioritera, prioritera om och växla mellan olika arbetsuppgifter. Du trivs i en kundfokuserad roll med mycket kundkontakt i kombination med administrativa arbetsuppgifter. Du har lätt för att sätta dig in i olika ärende och gillar att lösa problem. För dig är det en självklarhet att vara en lagspelare och tillsammans lösa de dagliga utmaningar som uppstår.
Vi söker dig som..
har god datorvana
har gymnasieutbildning
kan kommunicera flytande muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Övrigt
Omfattning: Heltid
Startdatum: Omgående
Arbetstid: måndag-fredag kl: 7:30 – 16:00
Plats: Jonsered
Du kommer bli anställd hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till vår kund i Jonsered. Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning och vidare anställning hos kund vid god prestation.
Känner du att denna tjänst passar dig? Vänta inte med att söka! Urval och intervjuer sker löpande. För frågor om tjänsten ring ansvarig rekryterare Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se.