OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OnePartnerGroup söker nu en administrativ kundsupport till vår kund i Borås. Är du lösningsorienterad och brinner för att ge en god service? Skicka då in din ansökan direkt!
Dina arbetsuppgifter:
• Besvara mail och inkommande samtal från företagets kunder.
• Arbeta med administration och ärendehandläggning.
• Stötta den interna organisationen.
Din profil
För att vara aktuell för detta uppdrag ska du kunna jobba hela sommaren. Vidare ska du också vara tillgänglig omgående. Som person är du positiv, stresstålig och en riktig problemlösare. Du har en god datavana och det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst och administrativt arbete.
Krav:
Flytande svenska i tal och skrift.
Tillgänglig för start omgående.
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid måndag - fredag.
Ansökan
Vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Vid frågor, kontakta Ellinor Enblom på ellinor.enblom@onepartnergroup.se eller på 0734248108
OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.