Administrativ Kundsupport till globalt bolag i centrala Västerås

Arbetsbeskrivning

För dig med erfarenhet av kundbemötande och en administrativ roll söker vi nu dig som vill arbeta som Administrativ Kundsupport hos en välkänd och trygg arbetsgivare i Västerås. I den här rollen har du kontakt med kunder och leverantörer på ett globalt plan samarbetar nära både interna och externa team där din huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera och säkerställa olika lösningar till företagets kunder.

OM TJÄNSTEN

I rollen som Administrativ Kundsupport erbjuds du en bred roll inom administration och kundbemötande. Du kommer att ingå i ett team om fyra medarbetare som administrerar order, leveranser, fakturering och andra orderrelaterade frågor i affärssystemet SAP. Här tillhandahåller du både intern och extern kundsupport och säkerställer lösningar gällande order, teknik och betalning i samarbete med andra team för att utveckla kunskaper och öka kundnöjdheten.



Du erbjuds


* En fot in hos ett globalt teknikbolag
* En roll som innefattar nära kontakt med både kunder och leverantörer
* Goda möjligheter att utveckla dina kunskaper inom administration och kundsupport


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera administrativa arbetsuppgifter gällande order, leverans, fakturering och andra orderrelaterade frågor där du är ansvarig för kunder i ett antal länder
- Svara på orderrelaterade frågor via chat, telefon och mail till interna kunder
- Säkerställa lösningar på kundproblem gällande order, teknik och betalning

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasial utbildning
- Har erfarenhet från en administrativ roll, alternativt en roll där du arbetat med kundrelaterade arbetsuppgifter
- Har goda kunskaper i excel
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då båda språken förekommer i det dagliga arbetet

Meriterande är om du har kunskaper i SAP eller liknande affärssystem

Som person är du:


* Samarbetsvillig
* Serviceinriktad
* Strukturerad




Övrig information


* Start: Omgående, enl. överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Västerås


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Om du går vidare i processen kommer du får mer information om företaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2022
  • Ansök senast: 11 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024