OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Telia är en nordisk teleoperatör. Telia Sverige har cirka 6000 duktiga kollegor som möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om.
Din roll
Telia söker nu en ny kollega som ska vara stationerad hos deras samarbetspartner som tillverkar läkemedel i rollen som servicedeskmedarbetare. På plats arbetar du i ett team som levererar utmärkt service och hjälper till med frågor gällande telefonabonnemang och teknik.
Innan du hämtar första koppen kaffe på morgonen ser du till att vara inloggad och har öppnat telefonslingan. I början på veckan är service-desk öppen för besök och då kan allt från forskare till vaktmästare eller en stressad småbarnspappa med cykelhjälmen på stå otåligt på rad för att få hjälp ett mobilabonnemang som strular eller en applikation som inte vill installeras korrekt. Du behöver därmed vara stresstålig och kommunikativ.
När drop-in stänger vid lunchtid blir arbetet mer administrativt och du får tid att installera nya abonnemang, uppdatera system och hantera nybeställningar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Vara behjälplig i Service-center och hjälpa drop-in kunder
- Hantera telefon abonnemang
- Hantera ärenden som kommer in i ett ärendehanteringssystem
Omfattning: Vikariat ett konsultuppdrag på 6 månader
Tillgänglighet: 08:00-17:00
Placering: Mölndal Göteborg
Din profil
Vi söker dig som beskrivs som teknisk, du har god systemvana och gärna erfarenhet av ärendehanteringssystemet (https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enSE946SE946&sxsrf=AOaemvLqgMiHMp9a7H1nSvWma7jQTPmtvw:1634560908436&q=service%C3%A4renhantering+systemet&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwja473y_dPzAhWLAxAIHZ2IDuQQkeECKAB6BAgBEDE)