Administrativ kundsupportmedarbetare till Samsung, Kista

Administrativ kundsupportmedarbetare till Samsung, Kista

Arbetsbeskrivning

Ett av Samsungs främsta mål är att erbjuda enastående kundservice, och just nu letar vi dig som vill vara med att bidra till detta! Vi söker dig med ett glatt humör som brinner för att ge service i toppklass.

Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående för att pågå till slutet av augusti. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in ditt CV.


Om tjänsten
I denna roll som administratör/kundsupport kommer din titel bli VOC-agent. Du kommer att arbeta både operativt och administrativt. Största fokusområdet handlar om att analysera inkommande data gällande svagheter i Samsungs kundtjänst, samt ta kontakt med missnöjda kunder för att vända deras bild av organisationen. Du kommer även att spåra misstag under reparationsprocesser för att förhindra återkommande handlingar och bistå med åtgärder för en förbättrad process.

Operativt kommer du kontakta missnöjda kunder via telefon och undersöka vad som orsakat deras missnöje samt hjälpa till med diverse problem. Du kommer att kunna hjälpa dem genom att förklara Samsungs processer, utfärda någon form av ersättning för kunden, hjälpa dem med en gratis reparation eller andra saker som företaget kan hjälpa till med. Att prata med kunderna är en värdefull uppgift som hjälper dig i ditt jobb att förbättra Samsungs processer.

Administrativt analyserar, dokumenterar och sammanställer du månatliga rapporter utifrån Samsungs data gällande kundservice och kundnöjdhet. Du hjälper ledningen att hitta brister i processer som orsakar missnöje och arbetar kontinuerligt för att förbättra dessa.


Vem är du?
För att kvalificeras för denna roll, har du tidigare arbetat med kundsupport och administration i minst ett år. Du har tidigare erfarenhet av rapportskrivning och är trygg med att använda Excell som verktyg i din dokumentation. Du pratar och skriver obehindrat i både svenska och engelska. Har du även kunskaper i Norska, finska eller danska ses detta som mycket meriterande.

För att vara rätt person för jobbet är du som person social, framåt och sprider glädje omkring dig! Med ditt positiva sätt, kan du vända även den mest missnöjda kund till att lämna samtalet med en positiv känsla och ett gott intryck av organisationen. Du räds inte för att ta kontakt med nya personer via telefon och mail. Du har stor empati och har lätt för att kommunicera med olika människor. Du har en nyfikenhet som driver dig att se till förändringar och förbättringar, och vill ständigt jobba för att effektivisera och förbättra processer.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2020
  • Ansök senast: 30 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024