Administrativ kundtjänst till Casall!

Administrativ kundtjänst till Casall!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Casall är ett svenskt premium varumärke inom träning. Företagets erbjudande innefattar träningskläder (WEAR) och hemmaträningsredskap (TOOL) i Casall Sport AB och professionell träningsutrustning (PRO) Casall Professional AB. Idag representeras företaget på 18 marknader, och omsätter 300 miljoner kronor. Casall har dotterbolag i Finland, Danmark, Norge och Tyskland. Företaget har mer än 70 anställda. Huvudkontoret ligger i Norrköping och kontoret för design, marknad, produktion och försäljning finns i Stockholm.

Din roll

Casall söker nu en ny stjärna som ska arbeta tillsammans med teamet på plats i Norrköping. Detta är en väldigt bred roll och kommer innefatta att både stötta upp både det interna säljteamet, men även och framförallt Casalls kunder i olika ärenden. Du kommer till stor del att arbeta med mail och telefon som dina främsta verktyg och vara med och leverera en kundupplevelse i världsklass. Exempel på arbetsuppgifter kan exempelvis vara alltifrån att stämma av lagersaldo av en viss produkt till att hämta information i olika affärssystem.

Arbetstider: Heltid 08.00-17.00

Placering: Norrköping

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera kundärenden via mejl och telefon mot den Nordiska marknaden
- Ta fram information i olika system


Din profil

Du kan ha en tidigare bakgrund som koordinator, orderadministratör eller ha en administrativ bakgrund. Du får gärna ha jobbat mot service tidigare och ha goda kunskaper i engelska och svenska. Vi ser även att du har god datorvana och är bekväm med excel. Kunskap inom systemet Navision är meriterande.

Som person är du en lagspelare som hittar lösningar och är anpassningsbar i ditt arbete. Men du kan även arbeta självständigt och vara lite spindel i nätet med flera arbetsuppgifter på gång samtidigt.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2021
  • Ansök senast: 4 mars 2022

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024