Administrativ Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

H1 är en svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. H1:s ambition är att vara den ledande aktören i Norden inom ContactCenter-branschen. Företagets verksamhet grundar sig på tre framgångsfaktorer: sin egen filosofi, en unik metodik och teknik som alltid ligger i framkant. Läs mer om företaget på www.h1.se.

Det vi erbjuder dig är en administrativ tjänst åt en av våra internationella kunder. Uppdraget innebär ett stort ansvar och att du är duktig på dagsplanering eftersom du själv kommer strukturera din arbetsdag efter volym.
Egenskaper vi söker:
-God datorvana eftersom det kommer vara ditt verktyg i den dagliga produktionen.
-Kunskaper i Power Point & Excel då arbetsuppgifterna är baserade i dessa program.
-Svenska & Engelska i både tal och skrift då vi har internationella kontakter.
-Klarar av att hålla många bollar i luften samtidigt.
-Bra samarbetsvilja.
-Lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och rutiner.
Du kommer jobba tillsammans med ett roligt team där vi har mycket bra sammanhållning.

Låter detta intressant och du känner att majoriteten av de kunskaper vi söker träffar dig? Maila ditt CV och personligt brev till: andreas.wedmark@h1.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526 070-3309904
Edon Peci

Sara Wermelin

IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H1 Communication AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt kollektivavtal. Tillträdesdag så snart som möjligt.
  • Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
  • Publicerat: 7 juni 2016

Besöksadress

Kungsgatan 6
None

Postadress

252 21 Helsingborg
HELSINGBORG, 25221

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024