OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Releasy Customer Management AB är ett av Sveriges ledande företag inom området outsourcing av kundtjänst. Releasy grundades redan 1984 och har verkat i nuvarande form sedan 2009. Releasy har idag verksamhet i Linköping, Borås och Borlänge med huvudkontor i Stockholm. Vi omsätter mer än 150 MKR och ägs av Pulsen AB.
Till vårt kontor i Borås behöver vi nu utöka med ytterligare en tjänst på ett utav våra befintliga uppdrag. Uppdragsgivaren är en stor kvällstidning och i den här rollen ligger fokus på mailhantering och övrig administration. I arbetsuppgifterna ingår även att besvara en del inkommande samtal gällande bland annat kvällstidningens app och extratjänster.
Vi söker nu dig som:
- Har ett stort intresse för kundkontakt och service
- Har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad
- Är flexibel och noggrann
- Har lätt för att skapa förtroende och relationer
Kvalifikationer:
- Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande, erfarenhet från kundservice/kundtjänst är meriterande.
- Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal.
- Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem.
Vi erbjuder dig:
- Ett spännande och utvecklande arbete
- En härlig och spännande miljö med fantastiska kollegor
- Möjlighet att utvecklas tillsammans med oss
- Kundtjänst- och produktspecifik utbildning
Lön enligt kollektivavtal.
Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan redan idag, rekrytering sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas inom kort. Ansökan sker genom registrering på vår hemsida!
Vid frågor, kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på jennifer.tjernlund@releasy.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900