Administrativ kundtjänstmedarbetare sökes till vårt kontor!

Arbetsbeskrivning

Elify Energy Group med dess fyra elbolag växer och söker nu medarbetare på heltid till vårt kontor i Löddeköpinge. Vi söker medarbetare som trivs med högt tempo och vill vara med på koncernens fortsatta spännande resa.



Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna på vår backofficeavdelning kommer att bestå av bland annat utav:

- Ärendehantering: Består utav att lösa ärende som kundtjänst/ekonomiavdelningen behöver svar på. Kan vara allt ifrån utplockning utav personuppgifter enligt GDPR till att kunden inte är nöjd med sitt elpris och vill få en bättre förklaring på prisspecifikationen.



- Avtalshantering: Innebär inläggning utav avtal för kunder från vår hemsida, kundtjänst, försäljningsavdelningen samt jämförelsesidor.



- Kontakt med jämförelsesidor



- Kontakt med nätbolag samt viss kundkontakt

Vem är du?

Du som söker tjänsten ska ha god datorvana och kunskap inom Office-paketet. Har du tidigare arbetat i system är detta meriterat.
I tjänsten gäller det att man är lösningsorienterad, noggrann och ha ett öga för detaljer, men ett hjärta för service.
Vi önskar någon som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska, andra språk är meriterade.





Kommer jag att få en utbildning?

Utbildning sker internt hos oss vid anställningsstart med full betalning!



Om tjänsten:

Anställningsvillkor: 6 månaders provanställning, som går per automatik över till en tillsvidaretjänst

Arbetstid: måndag till fredag, kl. 07:30-16:30. Inga helger eller kvällar!

Lunch: 1 timme

Lön: Fast månadslön



Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elify Energy Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024