Administrativ lager- & logistikmedarbetare

Administrativ lager- & logistikmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven medarbetare till vår lager och logistikavdelning

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara en naturlig del i vår produktionskedja och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är godshantering. Du kommer att ansvara för in- och utleveranser, lagerhanteringen samt inköp av visst material.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: Packning och färdigställande av utgående leveranser
Ta emot och lagerföra inkommande material
Boka transporter, både inom Sverige och export
Avropa material från leverantör
Beställa förbrukningsprodukter
Hantera fraktsökningar
Andra förekommande uppgifter är dooming och montering.

I denna roll agerar du som spindeln i nätet på lagret där du tillsammans med dina sju kollegor ser till att vi levererar högkvalitativa produkter i rätt antal och i rätt tid.
Vi hanterar många sändningar dagligen och vi söker dig som trivs i högt tempo och som sätter värde på att ha ordning och reda kring dig, det material och de dokument som du hanterar.
Vi tror att du är en person som brinner för att ge service. Du är inte rädd för att hugga i med lite av varje och gillar att ge det lilla extra.
Placeringen är på vårt huvudkontor i Åseda.

Din profil
Vi söker dig som tycker logistik och lagerarbete är roligt, besitter en god social förmåga och har en utpräglad känsla för service.
Vidare är du en nyfiken person med ett lösningsorienterat förhållningssätt, är självgående och trivs med att ta egna beslut inom givna ramar.
Att hugga i och hjälpa till där det behövs är inget hinder för dig, du ser det snarare som en del av vardagen och du förstår att det är det goda samarbetet kollegor emellan som leder till framgång.
Du skriver och talar svenska obehindrat.
Vi ser gärna att du har god datorvana och erfarenhet från administrativa system.  

Meriterande är om du kan tala och skriva engelska samt har erfarenhet från arbete med export.
 
Din ansökan
För din information kommer vi behandla din ansökan efter vecka 32 på grund av semester. Du är självklart varmt välkommen att skicka in din ansökan redan nu. Intervjuer kommer att äga rum under de två sista veckorna i augusti 2022.
Detta är en direktanställning hos Quickbutton som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se.
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Carolina Sköld på telefonnummer 0470-34 98 75.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quickbutton Badges AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2022
  • Ansök senast: 25 augusti 2022

Besöksadress

Älghultsvägen 7
None

Postadress

Box 16
ÅSEDA, 36421

Liknande jobb


Lageransvarig Triumfglass

Lageransvarig Triumfglass

12 december 2024

12 december 2024