OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är engagerade medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som administrativ lagermedarbetare hos Input interiör erbjuds du en omväxlande och fartfylld vardag på vårt lager på Avestagatan i Spånga tillsammans med ytterligare 25 kollegor från lager- och monteringsteamet. Tjänsten är framförallt administrativ men även praktisk. Du kommer främst att arbeta med:
Hantering av transportskador.
Packning och utskick av gods.
Dokumentation och bokning av leveranser.
Uppföljning och hantering av reklamationer.
Vi söker en engagerad medarbetare med mycket energi som vill fortsätta att göra Input interiör till den mest leveranssäkra och kvalitetsmedvetna inredningsleverantören i Stockholmsregionen. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Ansvarsfull och initiativrik.
Bra på att planera och har ett sinne för ordning och struktur.
Serviceinriktad och har god samarbetsförmåga.
Tjänsten förutsätter att du har datorvana och med lätthet tar till dig nya programvaror. Tjänsten kräver B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande tjänst är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.
Ansök snarast
Välkommen med din ansökan senast 17 oktober. Urval och intervjuer sker löpande.
Ansök via formuläret på inputinterior.se och bifoga personlig brev, CV och uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Marcus Schocher, +46733025294 eller marcus.schocher@inputinterior.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Karolina Gradvall