Administrativ lageroperatör

Arbetsbeskrivning

Jobbar du på lager och känner att det är dags att ta nästa steg i karriären? Vi söker just nu en administrativ lageroperatör till DOW Sverige AB i Landskrona! Uppdraget är en inhyrning via Randstad med start 2a januari 2017. Arbetstiderna är 14.00-22.00 måndag till fredag.
DOW Sverige AB är ett helägt dotterbolag till kemikoncernen DOW Chemical Company, ett globalt företag med huvudkontor i Midland, Michigan, USA. Anläggningen i Landskrona har cirka 50 anställda och tillverkar polymerdispersioner.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att:• Ta emot styckgods i form av IBC:er (Intermediate Bulk containers)• Fylla IBC• Lastning av IBC:er I container eller på lastbil• Planera inkommande lastningar och skeppningar• Administrativt genomföra skeppningar och förtullning av utgående leveranser• Köra A+B truck



Din bakgrund
Vi tror att du som söker idag jobbar på lager och känner att det är dags att ta sig an nästa utmaning. Med fördel har du erfarenhet av att jobba inom kemisk processindustri. B-körkort samt behörighet till A+B truck (TLP10) är ett krav. Då instruktionerna är på svenska är det en förutsättning att du hanterar svenska flytande i både tal och skrift. Det är även mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i affärssystemet SAP.

Dina egenskaper
Vi ser att du är en mycket noggrann och ordningsam person som har lätt för att förstå, följa och respektera instruktioner du får på arbetsplatsen. Att du har ett säkerhetstänk i ditt arbetssätt och låter detta genomsyra allt du gör är mycket viktigt. Vidare tror vi att du är lyhörd, nyfiken och tycket det är spännande med nya utmaningar.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 24 november 2016

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


10 januari 2025

10 januari 2025