Administrativ logistiker sökes till kund i Nässjö

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Arbetsbeskrivning
Som administrativ logistiker på det aktuella företaget kommer du att vara länken mellan inköp och logistik.
Du kommer de hantera det administrativa göromålen på företaget så som uppdatera systemen, ha koll på lagersaldon, lageradministration samt viss fakturahantering.
Du kommer även kunna vara behjälplig med visst inköp och godsmottagning.
Tjänsten är på 100 % och arbetstiderna är förlagda på dagtid.
Tillträde sker så snart som möjligt.
Du blir till en början anställd som konsult hos Manpower men för rätt person finns stor chans för en anställning hos kunden.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna med inriktning mot lager och logistik.
Du har någon form av relevant utbildning med dig, gärna inom logistik och ledning, administration eller likvärdigt.

Du har en bra planeringsförmåga, tycker om att sammarbeta och är strukturerad.
Som person är du flexibel och driven. Du trivs med att ha övergripande koll på många olika saker och vara ”spindeln i nätet”.
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.
Du har b-körkort och god datavana.
Har du erfarenhet av att jobba med olika system parallellt är det en fördel.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.

Kontaktperson
Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.manpower.se
Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken.
Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Frågor kring tjänsten besvaras av Helena Pettersson på helena.pettersson@manpower.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 22 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024