OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker personal till vårt fina kontor i centrala Malmö.
Har du erfarenhet av t.ex inköp, kundservice och/eller administration, eller nyutbildad inom t.ex ekonomi eller logistik så kan det vara dig vi söker.
I stora drag så kommer tjänsten att innebära att arbeta i ett mindre team och vara involverad i de olika delarna som det innebär att administrera våra kunders fordonsparker i Sverige, Danmark och Norge.
Hantering av hela offert- och beställningsprocessen av nya fordon. Ha kontakt med återförsäljare och leasingbolag.
Informera förare, kunder och leverantörer om alla aspekter rörande bilbeställning och bilflottan
vara kontaktpunkt för bränslekort, elladdning, retur av bil, leverans av bil etc via e-post och telefon
Säkerställer att vårt administrativa system är uppdaterat
Vi arbetar ordinarie kontorstider måndag till fredag, med möjlighet till viss flex, ett nyrenoverat modernt kontor i centrala Malmö med närhet både till tåg och bussar, friskvårdsbidrag m.m.
Du passar bra in i rollen om du är en duktig adminstratör och brinner för att ge en god service. Du är en teamplayer som arbetar strukturerat, planerar och organiserar arbetet även under hektiska perioder.
Mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av bilbranschen, leasing-, finans- eller försäkringsbranschen.