OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker personal till vårt fina kontor i centrala Malmö.
Har du erfarenhet som t.ex account manager, inköp- avtalsansvarig eller kundservice/administration så kan det vara dig vi söker.
Tjänsten är i viss mån formbar utifrån den vi väljer att anställa, men i stora drag så kommer tjänsten att innebära att arbeta i ett mindre team och vara involverad i de olika delarna som det innebär att administrera våra kunders tjänstebilsflottor samt delvis ett account manager ansvar för ett urval av våra kunder.
Vi erbjuder flexibla arbetstider, ett nyrenoverat modernt kontor i centrala Malmö, friskvårdsbidrag m.m.
Du ska ha erfarenhet av administration och en fallenhet för siffror, samt gärna t.ex ha arbetat med avtalshantering eller haft kundansvar.
Mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av bilbranschen, leasing-, finans- eller försäkringsbranschen.
Du är målmedveten och lösningsorienterad. Du är en teamplayer som arbetar strukturerat, planerar och organiserar arbetet även under hektiska perioder.