Administrativ medarbetare till PwC

Administrativ medarbetare till PwC

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Rollen som administrativ medarbetare innebär att du tillsammans med dina kollegor kommer att administrera information och genomföra uppdateringar i PwCs system. Du kommer arbeta på PwC:s Delivery Center i Lund och därtill ha ett nära samarbete med dina kollegor i andra delar av landet.

Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta standardiserat, strukturerat och som samtidigt gillar att ge utmärkt service. Du trivs med att följa en noggrant utsatt process i ditt dagliga arbete, som är framtagen för att följa både lagstiftning och regelverk. Du har en förmåga att arbeta självständigt och tar stort eget ansvar för att dina ärenden håller den kvalitet som eftersträvas.

Som administrativ medarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Att hämta stora volymer av information
• Att genomföra uppdateringar i PwCs system
• Att granska redan existerande uppdateringar
• Dokumentation och andra tillhörande administrativa uppgifter

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start den 2 oktober 2023 och som förväntas löpa till den 31 augusti 2024. Kontoret i Lund erbjuder ett modernt och öppet kontorslandskap och vid självständigt arbete ges vanligtvis möjlighet att arbeta två veckodagar hemifrån.

Om dig
Du har tidigare erfarenhet av ett administrativt och serviceinriktat arbete samt en avklarad gymnasieutbildning eller högskoleutbildning.

Vi ser att du är nyfiken och drivs av att växa i takt med dina arbetsuppgifter och därtill är din goda kommunikativa förmåga avgörande för att lyckas. Du kommer tillhöra ett sammansvetsat och hjälpsamt team som samarbetar för att uppnå era gemensamma mål.

Viktigt för tjänsten är:
• Du arbetar noggrant och strukturerat
• Du arbetar självständigt, ansvarsfullt och tar stort ägandeskap i ditt dagliga arbete
• Van PC-användare som behärskar Officepaketet
• Flytande svenska, i tal och skrift. Behärskar engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om PwC
PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 700 medarbetare runt om i landet – Vi finns där du finns! Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem och våra värderingar genomsyrar allt vi gör.

Våra 24 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.

PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 328 000 medarbetare i 152 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mimmi Svedin via mimmi.svedin@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se. 

Som en del i vår kvalitetssäkrade rekryteringsprocess använder vi oss av logik- och personlighetstester. Det kommer i senare skede även genomföras en bakgrundskontroll. Vi gör löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2023
  • Ansök senast: 4 augusti 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024