OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Colega Mek & Services SL är ett serviceföretag nischade mot tung
verkstadsindustri och våra konsulter är experter med flerårig erfarenhet
inom branschen. Vi är multinationella och har världen som arbetsfält. Hos
oss arbetar kvalificerade yrkesmän och kvinnor med ambitionen att nå
långt.
Vi har sedan starten haft en stor efterfrågan på våra tjänster och därför
söker vi nu en ny medarbetare till vårt huvudkontor i Andalusien, Spanien.
Huvudsakliga Arbetsuppgifter:
Uppdatering och underhåll av kundregister
Inkommande samtal
Posthantering
Framtagande av underlag för bokföring och redovisning
Löpande rapporter
Kontakter med underleverantörer, personal och kunder
Framtagande av kalkyler och offerter
Önskvärda kvalifikationer:
Ekonomiutbildning på minst gymnasienivå
Office-paketet
Språkkunskaper: svenska, engelska, spanska
Övrigt:
Vi söker dig som är en duktig administratör och som är van att hantera
flera ärenden samtidigt och vill och kan få saker ur händerna. Du är
utåtriktad, socialt kompetent och positiv i ditt tänkande och vi vill att
du talar, läser och skriver svenska, engelska och spanska utan hinder.
Vi erbjuder ett omväxlande arbete med mycket frihet och möjlighet att
påverka i en snabbt växande bransch. Vi är ett litet företag på stark
frammarsch som nu behöver utöka med ännu en drivande och ambitiös
medarbetare i vårt glada gäng.
Tillträde efter överenskommelse.