OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Till vår kund söker vi dig med kunskap och erfarenhet av travel, meeting och fleet.
Inom Travel ingår resebyrå, möten, hotell, flyg, tåg, taxi, buss och hyrbil. Inom fleet ingår förmåns- och tjänstebilar. Arbetet innebär mycket administrativa arbetsuppgifter men även att delta i arbetet att utveckla kategorierna.
Arbetsuppgifterna omfattar bl a:
- Hantera travel och Fleet Management i det dagliga arbetet
- Kommunicera policies vid behov till beställare
- Vara ansvarig för information, ex. uppdatera information på intranätet och besvara frågor från beställare hos kunden.
- Delta i upphandlingar tillsammans med inköpsansvarig
- Följa upp och analysera statistik
Vi söker en person som har:
- aktuell erfarenhet av kategorierna, kan vara en junior travel manager, rese- eller mötesbokare eller likvärdig erfarenhet
- erfarenhet av att arbetat med administrativa arbetsuppgifter
- servicekänsla
- konsultativ förmåga, dvs att förstå, rådge och genomföra
- sinne för ordning och reda
- kunskap i Excel
Det är mycket önskvärt att personen har god erfarenhet av att arbeta med förmåns- och tjänstebilar, men eftersom arbetsuppgifterna gäller främst travel är detta inte ett krav. Arbetsuppgifterna inom fleet kommer troligtvis till större delen vara att stötta bilansvarig genom information och administration, med reservation att det kan komma att ändras framöver.
Startdatum:2019-08-12
Längd:2019-12-31, med chans till förlängning
Plats:Stockholm
Arbetstid:40h
Språk:Svenska
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai