Administrativ nyckelroll till Thermia

Administrativ nyckelroll till Thermia

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Värmepumpstillverkaren Thermia är en av Arvikas populäraste arbetsplats och är idag i en stark tillväxtfas. Detta pga den stora förändringen av uppvärmning av bostäder och fastigheter inom EU där man nu går snabbt ifrån olja/gas till värmepumpar för att minska den globala uppvärmningen och beroendet av rysk olja/gas. Thermia är ett tryggt och stabilt företag med en 100 årig historia men med ett modernt och ungdomligt tankesätt.
Idag ingår Thermia i den familjeägda Tyska Stiebel Eltron-koncernen med ca 5500 anställda. Hela koncernen expanderar kraftigt vilket är tryggt och borgar för en stabil expansion i Arvika. Där bygger Thermia ett nytt kontor och en ny fabriksbyggnad som en första del i den framtida expansionen. Rekryteringsprocessen hanteras av IndustriSupport, hör av dig till oss om du har frågor kring tjänsten!


Vi erbjuder dig ett väldigt spännande arbete som är varierande dag för dag, mitt i där det händer hos högsta ledningen på Thermia.
• Väldigt varierande arbetsuppgifter
• Flexibilitet i arbetstider
• Stort självbestämmande


Dina arbetsuppgifter
Det här är en bred och utvecklande roll där du stöttar VD, HR och övrig ledning med diverse arbetsuppgifter och där din förmåga att lösa problem och jobba självständigt blir avgörande. Uppgifterna kommer att vara väldigt varierande. Exempel på arbetsuppgifter är:

•VD-stöd med diverse olika arbetsuppgifter
-Administrera ledningsgruppsarbete
-Föra protokoll

•HR-stöd med diverse olika arbetsuppgifter

•Besökssamordnare
-Boka lokal, guider, beställa fika/lunch till gäster etc
-Ta emot besökare och se till att besöket genomförs på ett bra sätt

•Beställa och hantera företagets giveaways

•Kunna lägga upp inlägg på våra sociala medier

•Jobba med Thermias museum

•Arrangera personalevent

•Receptionsarbete (som backup)

•Konferens- och resebokningar


Din profil
Vi söker en glad och positiv person med mycket energi.
Passar du in i nedanstående profil?

• Hög integritet, viktigt då du kommer att få ta del av känsliga personalärenden och företagsinformation.
• Strukturerad, du kommer ha många bollar i luften!
• Noggrann och ansvarstagande
• Serviceinriktad, du gillar att hjälpa och serva
• Proaktiv, att själv se vad som borde göras
• God kommunikativ förmåga och social kompetens
• Tycka om att jobba med inlägg på sociala medier
• Flexibel, du kan arbeta på obekväma arbetstider om det skulle behövas
• Goda kunskaper i svenska och engelska (muntligt och skriftligt)
• God vana i att arbeta med Word, Excel, Powerpoint etc.



Om Industrisupport
Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Det här uppdraget är en hyrrekrytering och om allt fungerar som det ska är uppdraget tänkt att leda till en tillsvidareanställning hos kundföretaget. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag.

När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Industri Support Värmland AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024