Administrativ och koordinerande junior Dispatch

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Administration/Service/Order/koordinera/områdesansvarig/kundtjänst/dispatch

Nu söker vi en grym kollega som på ett trevligt sätt har förmågan att styra andra dit man vill. Som Dispatcher hos oss får du dagligen lägga pussel och koordinera ut servicetekniker. Läs vidare – kanske är du den vi söker?



Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Rollen som Dispatcher är placerad hos vår kund i Solna Strand som är ett stort globalt bolag med regionala kontor i hela landet.

Arbetsuppgifter
Att vara Dispatcher innebär att du arbetar i en koordinativ och administrativ serviceroll. Genom att bevaka och ta emot inkomna felanmälningar och serviceärenden ute hos bolagets kunder är det ditt ansvar att koordinera ut servicetekniker, administrera i system och ge toppklassig service ut till kunder och interna kollegor. Du arbetar i ett team men ansvarar själv för ett tilldelat geografiskt område där du prioriterar arbetet utifrån gällande serviceavtal. Arbetet är tidvis stressigt och kräver en förmåga att fatta beslut i pressade situationer.




Kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av en administrativ roll sedan tidigare, gärna med någon typ av systemvana. Du har skinn på näsan och är kommunikativ i både tal och skrift, att vara en innovativ problemlösare blir din vardag. Ditt analytiska sätt visar sig i att du är duktig på att planera tidseffektivt och sätter alltid våra kunder i fokus. Är du nyfiken, engagerad och har viljan att lära dig så kommer du långt här.

Övrigt
Du blir anställd hos oss på KFX HR-partner men kommer arbeta hos vår kund. Tjänsten är på heltid och tillsvidare och skulle behovet periodvis minska så har vi på KFX andra spännande uppdrag inom liknande områden för att täcka upp din tid. En flexibel och stimulerande anställning som ger dig som konsult flera möjligheter och stor utveckling.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan till oss redan idag, urval sker löpande och tillträde sker så snart som möjligt! Kontakta mig; mathilda.berg@kfx.se, 08-663 99 00 eller direkt på 070-663 16 24

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 15 november 2017

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Central Controller

Central Controller

21 november 2024

Service Operations Dispatcher (58840)

Service Operations Dispatcher (58840)

21 oktober 2024

Cell Bank Coordinator

Cell Bank Coordinator

7 augusti 2024