OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som är på jakt efter nästa steg i karriären? Trivs du med att arbeta i en serviceinriktad roll där daglig kontakt med människor ingår i ditt arbete och där du även får arbeta administrativt? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi en butiksmedarbetare till vår kund. I denna roll får du användning av både dina administrativa egenskaper och din sociala personlighet.
OM FÖRETAGET
Du kommer arbeta ute hos vår kund, en av Göteborgs största kommunala bostadsbolag. Du kommer att vara placerad i tillvalsbutiken som ligger i anslutning till bostadsbolaget distriktskontor där du kommer sitta tillsammans med andra kontorsmedarbetare inom bland annat tillval och uthyrning.
OM TJÄNSTEN
Som butiksmedarbetare till tillvalsbutiken kommer du att arbeta både administrativt och med bostadsbolagets hyresgäster som är dina kunder i tillvalsbutiken.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kundrådgivning av tillvalsprodukter till lägenhet såsom golv, kyl/frys, diskmaskiner m.m.
• Mottagning av beställningar
• Beställa tillvalsprodukter hos leverantörer
• Boka besiktningar
• Utföra kreditkontroller
• Följa hela leveransprocessen från beställning till leverans
OM DIG
För att du ska trivas hos företaget ser vi att du är en serviceinriktad och lösningsorienterad person som har tidigare arbetat i butik eller har haft ett annat serviceyrke. Det är meriterande om du har arbetat i tillvalsbutik/byggvaruhus/badrumsinredningsbutik eller liknande. Du är en lugn och stresstålig lagspelare som har en god vana att hantera kunder på bästa sätt.
Vi söker dig som trivs i kombinerad roll med både administration och kundbemötande. Gärna med tidigare erfarenhet av orderadministration. Det underlättar om du har god systemvana, speciellt om du har arbetat i Fast 2 och/eller Homemaker.
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, på både svenska och engelska. Det är meriterade om du talar arabiska och/eller serbokroatiska. Du har goda kunskaper i Office-paketet
OM ANSTÄLLNINGEN
Placeringsort: Göteborg
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tillträde: Omgående
Anställningsform: Visstidsanställning
Information
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt.
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson