Administrativ Partnersupport minst 50%

Arbetsbeskrivning

Har du sinne för siffror och gillar att lösa problem? Let?s deal söker nu Administrativ Partnersupport på minst 50% till vårt Stockholmskontor för en bestämd period.

I denna roll ska du sköta administrativa logistikuppgifter kring våra partners, bevaka leveranser och följa upp att allt går planenligt efter deadlines. Du arbetar i huvudsak mot våra partners inom shoppingområdet och även i tätt samarbete med vårt lager/logistikpartner. Du har förmåga att lösa problem innan de uppstår. Vi söker nu en person som kan arbeta minst 50% dagtid på kontoret tillsammans med vårt Partnersupportsteam. Vi lägger vikt vid att du är flexibel och kan anpassa studier eller annat extrajobb till denna tjänst.

I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
- Lägga beställningar i vårt orderläggningssystem
- Ge förstklassig support till partners genom telefon och epost
- Administrera, bevaka, och följa upp beställningar, inköp och lager
- Hantera frågor som rör försenade, reklamerade och returnerade varor
- Lösa problem på ett konstruktivt och vänligt sätt
- Daglig dialog med interna avdelningar som kundtjänst, säljare, m.fl.

Kravprofil:
- Vi tror att du studerar antingen ekonomi med inriktning logistik eller redovisning alternativt arbetar timmar och är flexibel.
- Du har administrativ erfarenhet av service eller supportjobb
- Du är van och är duktig på att arbeta i Excel
- Du har vana av att arbeta med telefon och epost
- Du har erfarenhet av att arbeta med problemlösning, koordinering och kommunikation
- Du ska kunna uttrycka dig på god svenska/ engelska i både tal och skrift

Personliga egenskaper:
- Du är noggrann och har en administrativ ådra
- Du är handlingskraftig och ser till att få saker lösta i tid
- Du är pålitlig och arbetar alltid effektivt för att slutföra dina uppgifter
- Du har en förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
- Du gillar ordning och reda och arbetar strukturerat
- Du mår bra av att arbeta i en dynamisk miljö där arbetssättet ständigt utvecklas
- Du är duktig på att hantera stressiga situationer
- Du har en positiv livssyn och delar gärna med av din positiva energi

Start: Senast juli, så snart vi har rätt person på plats
Arbetsort: Stockholm
Omfattning: Minst 50 % arbete på dagtid från juli ? oktober, med möjlighet till förlängning.
Sista ansökningsdag: 18 juni 2014
Anställning: Timanställning

Har du frågor?
Vid frågor kontakta Frida Badenfors, HR Manager på frida.badenfors@letsdeal.se

Intresserad? Skicka in ditt CV och personligt brev med en ansökan till tjänsten till career@letsdeal.se Viktigt att du anger vilken tjänst du söker och varför du passar till just denna tjänst. Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan snarast!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LET'S DEAL AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Publicerat: 12 juni 2014

Besöksadress

SÖDRA LARMGATAN 4
GÖTEBORG

Postadress

SÖDRA LARMGATAN 4
GÖTEBORG, 41116

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023