OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Affärscenter på Ahlsell Logistikcentrum i Hallsberg söker förstärkning av administrativ personal i form av en tidsbegränsad anställning. Till tjänsten som administrativ personal söker vi dig som är engagerad, serviceinriktad och tycker om att arbeta i ett högt tempo.
Avdelningen arbetar med att hantera inkommande fakturor från alla Ahlsells leverantörer i Sverige och Norge, både varuleverantörer och omkostnadsleverantörer. Vi hanterar totalt ca en miljon fakturor per år.
Avdelningen är uppdelad på fyra team där varje team har en egen vald Teamcoach som fungerar som ett språkrör för gruppen. I dessa team arbetar man även med Ständiga förbättringar där alla i teamet är delaktiga och kan påverka. I dagsläget arbetar totalt 41 personer på avdelningen (varav tre sitter i Stavanger, Norge).
Arbetsuppgifter
• Hantera inkommande fakturor från leverantörer och arbetsuppgifter kring det.
• Mycket kontakter med kollegor på olika avdelningar och leverantörer.
• Arbeta aktivt med förbättringsområden.
• Engagerat bidra till en konstruktiv utveckling av funktionen.
Personliga egenskaper
För oss är det viktigt att du som medarbetare på vårt Affärscenter är engagerad, positiv, har en vilja att prestera samt är strukturerad. Det är samtidigt viktigt att du är en god lagspelare som trivs med
servicearbete i ett högt tempo.
Kvalifikationer
Det är meriterande om du har erfarenhet inom ekonomisk admnistration och/eller har studerat ekonomi på gymnasiet. Du ska ha en god datavana och god social kompetens. Du ska även behärska engelska i tal och skrift.
Kontaktpersoner på detta företaget
Douglas Hagberg, Försäljningschef VVS/Fastighet
026159031
Annelie Suneson, Butikschef
Mikael Lindgren, Säljledare Butik Syd
08-682 62 02