Administrativ personal med branschkunskap

Arbetsbeskrivning

Max Matthiessen är Sveriges ledande oberoende finansiella rådgivare inom personförsäkring och långsiktigt trygghetssparande.Vårt erbjudande inom pension, försäkring och kapitalplaceringar vänder sig till företag, egenföretagare och privatpersoner i hela Sverige.Idag är vi drygt 380 medarbetare på 23 orter i Sverige. Vi söker dig som har arbetat administrativt och har haft direktkontakt med kund.Du bör ha arbetat inom bank eller försäkringsverksamhet och har goda kunskaper inom pension och försäkring. Du har minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.LIV- diplom eller motsvarande är extra meriterande. Dina arbetsuppgifter blir att administrera teamets befintliga kunder inom området tjänstepensioner.Arbetet innebär löpande kontakt med kundföretag och försäkringsbolag.För rätt person kan vi erbjuda ett ansvarsfullt, omväxlande och vidareutvecklande arbete. Som person är du ansvarsfull, strukturerad och serviceinriktad.Du har ett eget driv och kan arbeta självständigt samtidigt som du har en hög social kompetens och därmed kan passa in i ett stort och engagerat team. Tjänsterna är placerade i Karlstad och avser en tillsvidareanställning samt en visstidsanställning.så snart som möjligt.Sista ansökningsdag är 7 maj och ansökningarna hanteras fortlöpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Max Matthiessen AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 20 april 2010
  • Ansök senast: 8 maj 2010

Besöksadress

Lästmakargatan 22
None

Postadress

BOX 5908
STOCKHOLM, 11489

Liknande jobb


13 september 2024