OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administrativ personal sökes för framtida behov; Adecco Sweden AB; Västerås Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder.I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder.Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco i Västerås har nu drygt 300 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag.Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.Adecco söker nu administrativ personal för framtida uppdrag för kunder i Västerås.Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kan bland annat komma att inbegripa allmän administration, mötesbokning, bokningar i datasystem, protokollförning under möten samt PPT-presentationer. Din profil Du har erfarenhet inom administrativa arbetsområden, förståelse för statistik och tabeller samt god engelska i tal och skrift.Du har god kunskap i Word och Excel.Erfarenhet av SAP är meriterande.Som person är du serviceminded, noggrann och har hög arbetsmoral.Det är viktigt att du har god simultanförmåga och klarar av många skilda arbetsuppgifter.Det är meriterande om du har ekonomisk bakgrund i studier eller arbetslivserfarenhet. Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.Vad erbjuder vi dig?Adecco erbjuder dig en anställning som konsult.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande.