OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi administratörer för kommande konsultuppdrag.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu erfarna och duktiga administratörer för både längre och kortare konsultuppdrag. Då uppdragen varierar kan det handla om uppdrag som administratör, VD-assistent eller sekreterare. Gemensamt för uppdragen är att vi söker dig som brinner för en administrativ yrkesroll med arbetsuppgifter högt som lågt. Du trivs i en roll där service och noggrannhet står i centrum.
Vem är du?
Vi tror att du som söker har något års erfarenhet ifrån en administrativ yrkesroll. Som person är du noggrann, strukturerad och prestigelös. Du tycker om självständigt samtidigt som du trivs med att kommunicera och ge god service till verksamheten. Har du viss ekonomiskförståelse kan detta vara meriterande.
Du erbjuds
Du erbjuds en bred och intressant roll med innehåll av service och administration. Du får chansen att arbeta prestigelöst med flera uppgifter. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Anna Kjellvi på anna.kjellvi@jurek.se. Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurekbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44