Administrativ planerare till Vattenfall Services AB!

Administrativ planerare till Vattenfall Services AB!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill vara en del av omställningen från fossila bränslen till elektrifieringen i Sverige. Här väntar en spännande och fartfylld roll för dig som gillar ordning och reda! I rollen som administratör/planerare blir du en del av ett härligt digitalt team som finns representerade från norr till söder!

OM TJÄNSTEN
Vattenfall Services AB är Sveriges största producent av förnybar el och är nu i full gång med arbetet med E-mobility. Totalt driver Vattenfall runt 30 000 laddpunkter i norra Europa och siffran stiger snabbt. För att snabba på omställningen till e-mobilitet och möta den växande efterfrågan på elektrisk laddning måste Vattenfall tillhandahålla en lättillgänglig laddinfrastruktur. Här erbjuds du en möjlighet att få vara med på denna resa!

Som administratör/planerare har du ett nära samarbete med projektledare och tekniker. Här kommer du planera och koordinera jobben som kommer in och se till att dem blir genomförda enligt prioritering och kapacitet. Som ny kommer du att bli väl introducerad i ditt arbete och även följa med ut i fält för att skapa en förståelse för de arbeten du kommer att planera och koordinera. I teamet idag arbetar cirka 30 av dina framtida kollegor- vilka finns utspridda över hela Svergie. Här arbetar man i digitala team och mycket av samarbetet kommer därför att ske via telefon, planeringssystem, och via teamsmöten.

Du erbjuds
- Möjligheten att bli en del av ett av Sveriges största bolag, där du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter
- En flexibel arbetsplats, med kontor på flera orter och stora möjlighet att arbeta hemifrån

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Planering och koordinering av olika jobb (t.ex. beredning, installationer, felavhjälpning och underhåll)
* Planering och genomförande av både digitala och fysiska planeringsmöten med dina kollegor i teamet (projektledare, tekniker)
* Vid behov, vara behjälplig med andra administrativa delar (t.ex ekonomi, inköp)


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet från ett administrativt arbete, meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter
- Har mycket goda kunskaper i svenska, då rollen innebär dokumentation på svenska
- Har grundläggande kunskaper i engelska
- Goda kunskaper i Office365
- Har B-körkort
- Har lätt för att prata i telefon

Det är meriterande om du har:
- En teknisk förståelse och/eller erfarenhet av branschen

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Anpassningsbar

Övrig information


* Start: Efter överenskommelse
* Omfattning: Heltid, 7-16
* Placering: Örebro/Arboga/köping, men finns stor flexibilitet i ort och möjlighet att jobba hemifrån. Resor förekommer i tjänsten. Kontor finns i Hallsberg


Blir du aktuell för tjänsten kommer en säkerhetsprövning genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vattenfall ägs till 100 procent av svenska staten och är en av Europas största elproducenter. I Sverige är Vattenfall största producenten av förnybar el. Vattenfalls huvudprodukter är el, värme och gas. När det gäller el och värme är Vattenfall verksamt inom alla länkar i värdekedjan: produktion, distribution och försäljning. När det gäller gas består Vattenfalls verksamhet av försäljning. Dessutom bedriver de energihandel.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2023
  • Ansök senast: 19 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024