OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu duktig personal till vår pool inom det administrativa området[där tempo, fokusering och noggrannhet är A och O.Du kommer att vara anställd av Randstad[med placering hos våra kunder runt om i Stockholmsområdet.Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i vår pool av personal inom det administrativa området där arbetsuppgifter som tex dokumenthantering (öppning av post, sortering av dokument och verifiering),[faktura och- orderregistrering[och telefonhantering ingår, men även uppdrag som konferenvärdinna och receptionist kan förekomma.[ Din Erfarenhet[ Du har någon form av tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är bekväm med ovanstående arbetsmoment.Du har mycket goda kunskaper i[svenska språket och hanterar dessutom engelska utan hinder.Du har också goda datakunskaper.[Det är meriterande om du har någon form av serviceerfarenhet sedan tidigare.Då det är varierande längd och[arbetstider på uppdragen kan man med fördel kombinera dessa uppdrag med studier på halvfart eller liknande.Vi kommer att intervjua löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051