Administrativ produktspecialist till KGK i Stockholm

Administrativ produktspecialist till KGK i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om företaget

KG Knutsson AB tror på långsiktiga relationer, därför jobbar vi med starka varumärken och skapar affärer som gynnar alla parter inom transportbranschen. Vi erbjuder en stimulerande miljö där du får jobba med intressanta människor, produkter och tjänster i en omvärld och bransch som ständigt förändras. Vi ger våra leverantörer vårt distributionsnät medan våra kunder får de bästa varumärkena, allt inpackat i vår produktkunskap och noggranna distribution. Vårt sortiment är bland det bredaste i branschen och på vår e-handelsplats autokatalogen.se hittar våra partners mer än en halv miljon artiklar. Förutom i Sverige finns KGK även i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Vi är totalt ca 1300 medarbetare, har en privat ägare och omsätter ca 4 miljarder SEK. Besök gärna kgk.se och autoexperten.se för mer information.

Har du ett intresse för fordon och bilar? Vill du arbeta i en administrativ roll och är duktig på system? Då är det här en perfekt roll för dig!

Din roll

Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader med chans till förläning. Här får du chansen att arbeta i ett kompetent och härligt team och vara en del i utvecklingen. I rollen som produktspecialist kommer du att arbeta i en administrativ roll med mycket fokus på olika system där din roll är att ansvara för att produkterna är säljbara och korrekta för KGK:s kunder.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Sköta artikelunderhåll i systemen
- Se över och lägga upp information om produkterna
- Hålla E-handelssidorna för Sverige och Norge uppdaterade
- Underhålla och utveckla KGK:s produktspecifika hemsida


Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av en administrativ roll och olika affärssystem. Du känner dig bekväm med olika typer av system. Det är meriterande om du har ett intresse för bilartiklar då det underlättar arbetet med produkterna.

Vidare så är du som person noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta självständigt och kan med lätthet driva dina egna arbetsuppgifter framåt. Du är initiativtagande och har ett öga för detaljer.

Start: Så snart som möjligt

Plats: Häggvik, Sollentuna, Stockholm

Längd på uppdrag: Inledningsvis 6 månader

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2021
  • Ansök senast: 29 april 2022

Liknande jobb


10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024