OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en administrativ roll med ordning o reda nära tekniken? Ta möjligheten att sök rollen som projektkoordinator hos attraktiva Husqvarna!
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som projektkoordinator så verkar du administrativt och som supportfunktion gentemot organisationen i frågor som berör produkterna.
I huvudsak innefattar dina arbetsuppgifter att Inhämta information och dokumentation om produkter samt exportera dessa till externa databaser. Detta arbete utförs för att säkerställa att alla produkter följer de regelverk & anvisningar som finns upprättade kring farliga substanser. Följaktligen innefattar en betydande del av dina arbetsuppgifter administration inom system, Excel och andra digitala miljöer – varpå du finner det rofyllt att arbeta med administration i en digital miljö.
Utöver arbetet i IT-systemen utbyts givetvis mycket kommunikation internt inom projekten. Du kommer ingå i ett team av ca fem medarbetare där ni alla samarbetar och hjälper varandra med att koordinera projekten.
Utöver arbetet med produktdokumentation så kommer även rollen innefatta viss stöttning gentemot inköpsavdelningen på bolaget. Denna insats är mer av koordinerande/administrativ karaktär och kräver ej att du har en bakgrund inom inköp.
Om företaget:
Husqvarna är en global aktör som med över 330 år av innovation i bagaget levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. Fokus ligger på att föra samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet, så att du kan få jobbet gjort på ett effektivt sätt. Husqvarna erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår. Hor Husqvarna får du möjlighet att verka in en innovativ miljö hos ett internationellt välrenommerat bolag!
Din profil:
Skallkrav:
- Erhållit högskoleutbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Engelska
- God datavana
- Goda kunskaper Officepaketet.
Meriterande:
- Svenska
- Körkort B
Vi ser att du som söker är en strukturerad person som besitter ett stort intresse för administration och arbete med digital dokumentation. Du kommunicerar väl i såväl tal och skrift samt är en lagspelare som är lyhörd gentemot dina kollegor. Välkommen med din ansökan!
Om oss:
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Jonsered
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996