OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en administrativ roll där du får möjlighet att koordinera? Just nu söker vi en noggrann och strukturerad person som brinner för att stötta kollegor och vara en hjälpande hand i deras dagliga arbete med kunder!
OM TJÄNSTEN
I rollen som administrativ projektkoordinator kommer du att ha en central roll i att stödja bolagets revisorer i deras dagliga arbete. Du kommer stötta revisorerna nationellt genom samtliga faser av kundprojektet, vilket innebär planering, genomförande och avslut. Du får även möjligheten att jobba med andra erfarna projektadministratörer.
Att leverera på bästa sätt är viktigt och därför passar denna rollen dig som brinner för service gentemot kunder och kollegor samt trivs i ett högt tempo. Du kommer i rollen få ta vara på din uppfinningsförmåga, erfarenhet och teknologi för att skapa mervärde till kunder och kollegor. Tekniskt intresse och vana att arbeta i olika system från tidigare roller är en förutsättning för att lyckas i rollen.
Du erbjuds
- En instegsroll på ett företag med goda karriärmöjligheter
- Ett bolag som arbetar för en god företagskultur
- En arbetsplats med högt tempo och högt i tak där alla hjäps åt
- Ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med chans till förlängning
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Löpande kontakt med kunder och kollegor för att planera det dagliga arbetet. Revisionsteamen har det yttersta ansvaret för planeringen men din roll innefattar de löpande dialogerna för exempelvis uppföljning och inhämtning av material.
* Säkerställa att allt material är komplett och korrekt innan revissionsstart.
* Löpande kontakt med Bolagsverket och utföra ärenden som till exempel byte av revisor, inlämnande och upprättande av protokoll.
* Bistå i utformning av rapporter och annan viktig dokumentation såsom revisionsberättelser, faktureringar och uttalanden.
VI SÖKER DIG SOM
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då båda språken kommer användas i arbetet
- Har tidigare erfarenhet från administrativt arbete
- Har en fullständig gymnasieutbildning
Det är meriterande om du har:
- Tidigare erfarenhet från att arbeta i projekt
- Tidigare erfarenhet från en administrativt stöttande roll som assistent eller liknande
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Stresstolerant
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231