Administrativ Projektledare

Administrativ Projektledare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker dig som brinner för service/sälj och nöjda kunder samt älskar att vara den som samordnar och koordinerar på en arbetsplats! Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö man kommer utvecklas inom service/sälj och att leda ett projekt. I rollen kommer du att tillhöra ett team med hög grad av samarbete. Effektivitet och problemlösning är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften. Företaget är ett snabbväxande bolag där man har stora utvecklingsmöjligheter som öppnar många dörrar till andra avdelningar och roller inom företaget, så länge du visar att du vill det! Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande.

Dina arbetsuppgifter
Om du känner att kommunikation och god service i samband med sälj på fältet är något du är bra på så kommer du att trivas i denna roll. Som koordinator och samordnare kommer du regelbundet ha kontakt med underleverantörer så det är viktigt att du är på att kommunicera. Rollen innebär att du kommer jobba med olika typer av ärenden där det krävs skinn på näsan och en bra helhetsblick. Du kommer få daglig kontakt med många olika typer av människor och service är en naturlig del i vardagen.

Dina arbetsuppgifter:
- Helhetsansvar för att se till att driftsättningar sker.
- Kommunikation med underleverantörer och statliga myndigheter
- Ta in markavtal från markägare


Din profil
Vi tror att du är en självgående, serviceminded och lösningsfokuserad person. För rätt person med rätt attityd finns möjligheten att växa inom bolaget om du visar framfötterna. Kommunicera via telefon och mejl är inga problem för dig och du är flytande i både svenska och engelska. Du tar ansvar i ditt dagliga arbete och trivs som bäst när du har mycket och göra men framför allt att utreda och analysera varje ärende som resulterar i en service i världsklass. Vi tror att du vågar ta egna initiativ för att på bästa sätt kan lösa de problem du ställs inför.

Din kompetens:
- Arbetat med försäljning
- Självgående och skinn på näsan
- Problemlösning och struktur
- Är flytande i både svenska och engelska
- Tidigare erfarenhet från en säljroll


Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i Solna.
• tjänstebil

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Borås, Eskilstuna, Örebro och Göteborg.
Vi är auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar till våra anställda. Som anställd på Recruitive får du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 21 februari 2022

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024