OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ!
Företagspresentation
PerformIQ söker nu för kunds räkning en receptionist/administratör. Företaget arbetar med fondförvaltning mot fastigheter och är stationerade mitt i centrala Stockholm. Bolaget grundades 2003 i syfte att dra nytta av investeringsmöjligheter på den svenska fastighetsmarknaden. På Stockholmskontoret sitter 12 personer som är uppdelade i middle-/backoffice och front office. Samtliga anställda arbetar kontinuerligt mot en generös och trevlig arbetsplats där frihet under ansvar är något av en norm.
Tjänstebeskrivning
Är flexibilitet och service två av dina ledord i livet är detta jobbet för dig! Som administrativ receptionist är du ett av ansiktena utåt för företaget vilket innebär att en god service gentemot kunder alltid ska sättas i första hand. Du kommer att i rollen som administrativ receptionist arbeta själv inom ditt område vilket innebär ett stort eget ansvar. Dina övergripande arbetsuppgifter kommer bland annat att vara svara i telefon, ta emot kunder på kontoret, ansvara för mötesbokningar, övergripande kontorsansvar samt övriga kontorssysslor.
Krav på person
Vi söker dig som har tidigare administrativ erfarenhet, är trygg i dig själv samt vågar agera och fatta egna beslut. I och med att du är ensam på tjänsten är det viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta självständigt och är självgående. I övrigt tycker du om att ha det snyggt omkring dig, är noggrann i det du gör och du gör det med glimten i ögat. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom hotell/restaurangbranschen där kundkontakt varit ett av dina större ansvarsområden. Har du en utbildning inom hotell/konferens är även det meriterande. Språkmässigt ser vi att du är flytande i svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska både i tal och skrift.
Har du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen där du fått med dig personliga egenskaper som teamkänsla, dedikation & målmedvetenhet är detta ett plus.
Start: 1 september
Omfattning: Heltid med chans till överrekrytering efter sex månader.
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Stockholm
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos kunden.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum vilket gör att intervjuer kommer att hållas löpande skicka därför in din ansökan redan idag!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Hansson
Martina Hansson
Alexandra Berg
0733537520
Alexandra Berg
073-3537520
Alexandra Berg
Erica Owen
Alexandra Berg