Administrativ receptionist på 50%, Alvik

Administrativ receptionist på 50%, Alvik

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, behärskar engelska och har erfarenhet av att arbeta inom service, reception eller administration? Just nu söker vår kund i Alvik en administrativ receptionist på deltid (50%) med start omgående. För att trivas i rollen har du hög stresstålighet och förmågan att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. 


Arbetstider: Måndag – fredag kl. 8-12. Start omgående 


Välkommen med din ansökan! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som receptionist kommer du att sköta en variation av administrativa arbetsuppgifter samt vara behjälplig att ta emot besökare när det behövs. 


Exempel på arbetsuppgifter är: 
Ta emot och välkomna besökare 
Visa besökare tillrätta i kontorets lokaler 
Ansvara för telefon samt hantera mail 
Se till att det ser snyggt ut i kontorets lokaler 
Hantera post och paket 
Ansvara för säkerheten 
Beställa kontorsmaterial 
Övriga administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma 


Kvalifikationer
För att vara aktuell i tjänsten som receptionist har du: 
Erfarenhet av att ha arbetat inom service, meriterande med reception eller administration. 
Goda kunskaper i Officepaketet 
Goda kunskaper engelska och svenska i såväl tal som skrift 

För att trivas i rollen som receptionist är du uppmärksam på detaljer och har en utmärkt organisatorisk förmåga. Du är kreativ och arbetar proaktivt samt att du kan prioritera i dina arbetsuppgifter. Vidare ser vi gärna att du älskar kundservice och har en riktig ”I can”-attityd. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-05-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | anna.hedberg@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


2 oktober 2024