OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den vi söker?
Nu söker vi för kunds räkning en administrativ receptionist för deltidsuppdrag under perioden v.25 – v.28. Du kommer att arbeta måndag till fredag mellan kl: 08.00 – 11.00. Vi tror därför att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning om minst 50 %.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos vår kund som ligger drygt en mil utanför Umeå.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Umeå
Omfattning: Deltid, ca: 40 %.
Arbetsbeskrivning
Som receptionist är du ansiktet utåt både externt och internt. Du tar emot besökare, har hand om post- och godshantering, beställningar av kontorsmaterial, arkivhantering, lägga upp material och uppdatera intranätet, e-posthantering samt övrig service internt och externt. Du kommer även ha hand om viss fakturahantering genom att bland annat skicka inkommande fakturor för inskanning, påminnelsehantering, tömma fakturaloggen och skicka vidare för attest, viss kontering, lägga upp nya leverantörer samt sortera och arkivera verifikat.
Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk inriktning, samt erfarenhet av administrativt arbete och/eller arbete i reception. Vidare har du goda datakunskaper samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska språket, i både tal och skrift. B-körkort och tillgång till bil är meriterande.
Som person är du positiv, serviceminded och har en god social förmåga. Du är flexibel samt har en prestigelös inställning och tar dig an såväl enkla som mer kvalificerade arbetsuppgifter med stort engagemang. Du är också noggrann, strukturerad och lättlärd. Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2017-05-14.
För information: Elin Johansson, elin.johansson@randstad.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström