Administrativ receptionist till Malmö

Administrativ receptionist till Malmö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du i en roll där du får hjälpa andra och ge service? Har du tidigare arbetat i en reception alternativt med service och är redo för en ny jobbmöjlighet? Beskriver du dig själv som positiv, arbetsvillig och serviceminded? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vi på Randstad söker nu en administrativ receptionist till en av våra kunder i Malmö. 

Ansvarsområden
Företaget verkar inom ortopedteknik och har mångårig erfarenhet inom området och värderar god service ut mot kunderna. Du kommer arbeta tillsammans med trevliga kollegor i en reception tillsammans med tre andra. 


Dina arbetsuppgifter: 
Bemanna receptionen och ta emot patienter liksom svara i telefon. 
Hantera enklare handledning och vägvisning för patienter som inte vet vart de ska vända sig i sitt specifika ärende enligt organisationens regelverk. 
Vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter som att ta emot remisser samt fakturering.  


Arbetstider
Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. 
Arbetstid: kontorstider mån-fre.

Kvalifikationer
Här behöver du ha: 
Erfarenhet från en liknande roll inom reception/service. 
Gymnasieexamen.
God svenska i både tal och skrift. 
God data- och systemvana

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är strukturerad, positiv och trivs i en miljö där du får träffa människor och få användning av din servicekänsla. Om du vill arbeta i en varierande roll med många bollar i luften samtidigt och där det stundtals kan bli högt tempo är detta en tjänst för dig. 
Det är meriterande om du har en bakgrund som läkarsekreterare. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2020-10-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Danielle Giander, konsultchef, danielle.giander@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2020
  • Ansök senast: 25 oktober 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024