OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Swatch Groups räkning en administrativ receptionist. Tjänsten är på heltid och du kommer att bli anställd av Swatch Group. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en administrativ receptionist till Swatch Group. Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar majoriteten av alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I norden är Swatch Group återförsäljare av: Omega, Rado, Longines, Certina, Tissot, Calvin Klein, Swatch och FlikFlak. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm.
I rollen som administrativ receptionist kommer du att arbeta med traditionella receptionistuppgifter samt att på daglig basis stötta dina kollegor på kundtjänstavdelningen. Du kommer bland annat att ansvara för den dagliga driften så som att välkomna besökare, förbereda inför möten och konferenser, beställa kontorsmaterial, luncher och fika samt vara behjälplig med andra förekommande administrativa uppgifter. På kundtjänstavdelningen kommer du bland annat vara behjälplig med att svara på kundmejl gällande beställningar, releaser och lägga in ordrar i SAP samt besvara samtal vid behov. Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider måndag-fredag.
Den här tjänsten passar dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter och trivs i ett arbete där du får ta eget ansvar. Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer och vill arbeta långsiktigt på företaget.
ARBETSUPPGIFTER
Som administrativ receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som följande:
Ta emot besökare
Växel- och mejlhantering
Boka och förbereda möten och konferensrum
Beställning av kontorsmaterial/lunch/fika mm.
Kontakt med leverantörer
Boka och planera event, födelsedagar, julbord mm.
Assistera ekonomiavdelningen med fakturor, granska reseräkningar och parkeringskvitton
Ha överblick av kontoret och se till att den dagliga driften fungerar
Vara behjälplig med andra förekommande administrativa uppgifter
På kundtjänst delen kommer du att:
Svara på kundmejl gällande beställningar
Ta emot samtal vid behov
Releasa och lägga in ordrar i SAP
VI SÖKER DIG SOM
Har något års erfarenhet av service och administration
Har goda kunskaper inom Officepaketet
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har erfarenhet av SAP eller Navision
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, lösningsorienterad och är van vid att hantera flera saker samtidigt. Vidare är du nyfiken, prestigelös och en riktig doer. Det är även viktigt att du kan arbeta både självständigt och i grupp.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd direkt av Swatch Group.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04