OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Habilitering & Hjälpmedel i Region Skåne erbjuder insatser till personer med varaktiga funktionsnedsättningar - medfödda eller tidigt förvärvade.Verksamhetsområdena är barn- och ungdomshabilitering, vuxenhabilitering, hjälpmedelsverksamhet och syn-, hörsel- och dövverksamhet.Syn-, hörsel- och dövverksamheten erbjuder pedagogiska, sociala, psykologiska, medicinska och tekniska insatser till personer i alla åldrar med synnedsättning, hörselnedsättning, dövhet, dövblindhet och tinnitus, ljudkänslighet samt deras närstående.Du kommer att ha kontakt med brukarna och även med aktörer inom andra enheter.Kvalifikationer: Du ska vara medicinsk sekreterarutbildad, gärna med KY-utbildning i hälso- och sjukvårdsadministration eller ha motsvarande kompetenser.Du ska vidare behärska Microsoft Officepaketet, ha mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska, vara en skicklig administratör, snabbt kunna lära dig nya system, vara noggrann och bra på att organisera samt vara serviceinriktad.Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av offentlig verksamhet och vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.Körkort är ett krav.Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Jobbkrav: Rek.nr : H&H 95/10 Rekryterare : Ing-Britt Almquist
Kontaktpersoner på detta företaget
Annika Rosén, områdeschef
042-406 19 74
Christina Rowéus, enhetschef
042-406 11 21
Maria Arheden, enhetschef
042-406 19 53
Pernilla Törnblom, Vårdförbundet
042-406 19 10
Ann-Charlotte Nordblad, enhetschef
040-33 27 26
Anna Weberg, Vårdförbundet
040-33 69 42
Cecilia Sjöbeck
046 770933
Beatrice Ohlsson
046 770932
Logopedförbundet
Elisabeth Bengtsson
040-675 30 68